ΕΠΙΛΕΞΑΜΕ ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΚΑΙ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2017 ΔΙΟΤΙ ΣΤΟ ΕΤΟΣ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΤΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ, ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ, ΟΤΙ ΤΑ 600 ΔΙΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΘΕΣΕ Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΣΤΗΝ «ΚΥΡΙΑΡΧΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ» ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΣΤΑ ΠΙΣΤΩΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ ΚΑΙ ΕΞΟΔΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΕΤΟΣ 2015 ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.
ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟ, ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2017, ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ SITE ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Anazitisi-Nomothetikou-Ergou?law_id=0331ebc6-c09a-486c-a45f-a99f0108f0d2, ΟΠΩΣ ΔΕΙΧΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ.
ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΩΝ 600 ΔΙΣ ΔΟΛΑΡΙΩΝ Η.Π.Α. ΣΤΟΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ 2017 ΜΕ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΕΣΟΔΩΝ ΤΟΥ.
ΣΤΟΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ 2017, (ΦΕΚ Α. ΑΡ: 314/14 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2016. ΝΟΜΟΣ 4444), ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΑ 600 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΔΟΛΑΡΙΑ ΠΟΥ ΚΑΤΕΘΕΣΕ Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ «ΚΥΡΙΑΡΧΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ», ΩΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ, ΕΠΕΙΔΗ ΑΥΤΑ ΕΧΟΥΝ ΔΑΝΕΙΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Α.Ε.» ΓΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΕΠΙΤΟΚΙΟ 0,5%, ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΗ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ 67650/28-6-2013,(ΒΛΕΠΕ: http://www.endcyprusdebt.com/wp-content/uploads/2014/06/Απ.-Δικαστηρίου-28-6-2013-600ΔΙΣ.pdf).
ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΕΓΓΡΑΦΟΥ ΤΟΥ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ 2017 ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΝ ΣΥΝΤΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ.
(ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://www.eetaa.gr/nomothesia/fek/pdf/f_1472.pdf)
ΑΠΟ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΑΥΤΟ ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΣΤΟΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ 2017, ΣΤΑ ΠΙΣΤΩΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ ΤΟΥ ΤΑΚΤΙΚΟΥ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ 563.055.375.000 ΕΥΡΩ. ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΟΤΙΜΙΑ ΕΥΡΩ – ΔΟΛΑΡΙΟΥ, (ΒΛΕΠΕ ΠΙΟ ΚΑΤΩ), ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΝ ΣΤΑ 600 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΔΟΛΑΡΙΑ Η.Π.Α.
ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΜΕ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 2 ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ 4444, ΟΤΙ ΣΤΑ ΕΞΟΔΑ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΙΣΠΡΑΤΕΙ 576.272.055.000 ΕΥΡΩ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ ΣΤΑ 600 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΧΡΕΟΥΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙ ΣΤΑ ΕΞΟΔΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ, ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΜΠΕΙ ΩΣ ΕΣΟΔΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ 2018, ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΚΑΘΙΕΡΩΣΕΙ ΝΑ ΠΡΑΤΕΙ Η ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Α.Ε.».
ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΕΤΟΣ (2018) ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ» ΚΑΙ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟΝ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2017.
ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΜΕ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΤΟ «ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ 2017» ΕΓΙΝΕ ΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟ ΤΟΥ 2016.
ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΙΣΟΤΙΜΙΑ ΠΩΛΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ: 1 ΕΥΡΩ = 1,0657 ΔΟΛΑΡΙΑ Η.Π.Α.
ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ 1,0657 ΕΠΙ ΤΑ 563.055.375 ΕΥΡΩ, ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΕΣΟΔΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΕΤΟΥΣ 2017, ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΤΟ ΠΟΣΟ 600.000.000.000 ΔΟΛΑΡΙΩΝ Η.Π.Α., ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ ΣΤΗΝ «ΚΥΡΙΑΡΧΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ».
ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗ ΜΑΣ ΜΕ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΚΑΙ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2017, ΑΠΟ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΤΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΟΤΙ ΤΟ ΠΟΣΟ ΤΩΝ 600 ΔΙΣ ΔΟΛΑΡΙΩΝ Η.Π.Α. ΠΟΥ ΚΑΤΕΘΕΣΕ Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΕΧΕΙ ΡΕΥΣΤΟΠΟΙΗΘΕΙ, ΕΙΝΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΔΑΝΕΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΚΥΡΙΑΡΧΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ» ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΩΝΥΜΙΑ «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ», ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ, ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΒΡΑΙΚΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΔΕΣΜΙΟΙ ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ ΠΟΥ ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ ΟΙ ΔΗΘΕΝ «ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ» ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΟΛΕΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΧΑΖΑΡΟΕΒΡΑΙΟΥΣ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΗΣ «ΕΚΘΕΣΗΣ ΤΟΥ «ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΕΠΙ ΤΟΥ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ, ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΛΟΙΠΩΝ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΕΤΟΣ 2017», ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΔΕΙΧΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ.
(ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/c8827c35-4399-4fbb-8ea6-aebdc768f4f7/10884684.pdf)
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΓΓΡΑΦΟΥ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΕΞΗΣ:
1) ΣΕ ΣΧΕΤΙΚΟ ΠΙΝΑΚΑ 1.1.3.1 ΜΕ ΤΑ ΕΙΣΠΡΑΧΘΕΝΤΑ ΠΙΣΤΩΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ (ΚΑΕ Σ5000 = ΠΙΣΤΩΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ ΕΣΟΔΑ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΙΣΤΗΣ), ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΠΟΣΟ ΤΩΝ 662.349.781.362,50 ΕΥΡΩ, ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΟΤΙ ΣΤΟ ΚΥΡΙΟ ΜΕΡΟΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΠΟΣΟΥ ΠΟΥ ΕΙΣΠΡΑΧΘΗΚΕ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΤΑ 600 ΔΙΣ ΔΟΛΑΡΙΑ Η.Π.Α. ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΟΤΙΜΙΑ ΤΟΥΣ ΣΕ ΕΥΡΩ ΤΗΣ «ΚΥΡΙΑΡΧΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ» ΕΙΣ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΤΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΑΝΕΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ» ΜΕ ΤΟΚΟ 0,5%.
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Η ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΑ ΕΞΗΣ:
«ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΔΕ ΤΜΗΜΑ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΕΣΟΔΩΝ ΑΠΟ ΔΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΙΤΛΟΥΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ, ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΒΡΑΧΥΠΡΟΘΕΣΜΑ ΔΑΝΕΙΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ. ΑΥΤΑ ΑΠΑΡΤΙΖΟΝΤΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΑΠΟ ΤΑ Α) «ΕΣΟΔΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΤΙΤΛΩΝ ΜΕ ΣΥΜΦΩΝΟ ΕΠΑΝΑΓΟΡΑΣ (REPOS)» (ΚΑΕ 5172) 529.479.024.080,00 ΕΥΡΩ,ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΝ ΣΕ ΙΣΟΤΙΜΙΑ ΕΥΡΩ ΤΩΝ 600 ΔΙΣ ΔΟΛΑΡΙΩΝ Η.Π.Α.
ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΟΥΜΕ ΩΣ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΩΝ 600 ΔΙΣ ΔΟΛΑΡΙΩΝ Η.Π.Α. ΣΤΟΥΣ ΚΡΑΤΙΚΟΥΣ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ, ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ, ΟΤΙ Ο ΒΡΑΧΥΠΡΟΘΕΣΜΟΣ ΔΑΝΕΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΟΥΣΙΟΣ (ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΛΗΣΗ) ΔΑΝΕΙΣΜΟΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ, ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΒΑΛΕΙ ΤΟΚΟ ΣΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ, ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΛΗΞΗΣ ΤΟΥ ΔΑΝΕΙΟΥ.
ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΠΟΥ ΔΑΝΕΙΖΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΗΝ «ΚΥΡΙΑΡΧΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ», ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΤΑ 600 ΔΙΣ ΔΟΛΑΡΙΑ Η.Π.Α.
ΟΜΩΣ ΕΑΝ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΤΑ 600 ΔΙΣ ΔΟΛΑΡΙΑ Η.Π.Α. ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΔΑΝΕΙΣΟΥΝ ΤΟ ΥΠΕΡΟΓΚΟ ΠΟΣΟ ΤΩΝ 529.479.024.080,00 ΕΥΡΩ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ. ΕΑΝ ΑΛΛΩΣΤΕ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΕΙΧΑΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΡΙΝ ΤΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ, ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΜΠΕΙ ΣΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΓΙΑ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΟ ΧΡΕΟΣ ΤΩΝ 325 ΔΙΣ ΕΥΡΩ.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ
Η ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΚΩΔΙΚΩΝ ΚΑΕ Σ500 ΚΑΙ Σ5172 ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ.
(ΒΛΕΠΕ: https://www.minfin.gr/documents/20182/353288/KAESODON_2017.pdf/60233c39-6be4-4820-a577-404f9dcc9a59)
2) ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΗΛΗ ΤΟΥ ΠΙΝΑΚΑ 1.1.3.1 ΤΟΥ ΕΓΓΡΑΦΟΥ ΤΟΥ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΕΙΣΠΡΑΧΘΕΝΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΣΤΗΛΗΣ 2 ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΠΙΝΑΚΑ (662.349.781.362,50 ΕΥΡΩ) ΕΙΝΑΙ ΤΟ 99,5% ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΕΣΟΔΩΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ 665.657.781.362,50 ΕΥΡΩ, ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ (100 – 99,5)% = 0,5%, ΔΗΛΑΔΗ ΠΕΡΙΠΟΥ 3 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ, ΕΙΝΑΙ Ο ΤΟΚΟΣ ΠΟΥ Η «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ» ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΣΤΟΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΔΑΝΕΙΣΤΗ ΤΗΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η «ΚΥΡΙΑΡΧΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ».
3) Ο ΒΡΑΧΥΠΡΟΘΕΣΜΟΣ ΔΑΝΕΙΣΜΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΠΟΥ ΑΠΟΠΛΗΡΩΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ «ΚΟΙΝΟ ΤΑΜΕΙΟ» ΚΑΙ ΤΗΝ «ΤΑΜΕΙΑΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ», ΠΟΥ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.
ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 7.33 ΓΙΑ ΤΙΣ «ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΤΟΥ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΥ» ΑΠΟ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ «ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ (ΕΕ) ΑΡΙΘ. 549/2013 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ 21ΗΣ ΜΑΪΟΥ 2013».
(ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://www.statistics.gr/documents/20181/300673/ESA_2010_GR.pdf/4c1e42ea-3aa1-4ee1-915a-d04fabe400f2)
Η ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΑ 600 ΔΙΣ ΔΟΛΑΡΙΑ Η.Π.Α.,(529.479.024.080,00 ΕΥΡΩ), ΩΣ ΒΡΑΧΥΠΡΟΘΕΣΜΟ ΔΑΝΕΙΣΜΟ ΣΑΝ «ΕΣΟΔΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΤΙΤΛΩΝ ΜΕ ΣΥΜΦΩΝΟ ΕΠΑΝΑΓΟΡΑΣ (REPOS)», ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΞΗΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΕΤΟΣ 2017.
ΠΑΙΡΝΕΙ ΩΣ ΧΡΕΩΣΗ 56 ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΜΙΚΡΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΠΟΣΑ, (ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΠΟΣΟ ΕΙΝΑΙ 11.362.746.840,00 ΕΥΡΩ), ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΜΕΣΩΣ ΤΟ ΠΙΣΤΩΝΕΙ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΗΣ, ΚΑΤΑ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ (31-12-2017) ΝΑ ΕΙΝΑΙ 0,00. ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΠΟΣΩΝ ΑΥΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΙΣΟ ΜΕ ΤΑ ΙΣΟΤΙΜΑ 600 ΔΙΣ ΔΟΛΑΡΙΑ Η.Π.Α. (ΣΥΝ ΤΟΥΣ ΤΟΚΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΝ ΣΤΟΝ ΤΟΚΟ ΔΑΝΕΙΣΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΚΥΡΙΑΡΧΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ» 0,5% ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ), ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΜΩΣ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΔΕΝ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΧΡΕΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΑ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ ΩΣ «ΕΞΟΔΑ» ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΕΤΟΣ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ Ή ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ, ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ.
ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΕΓΓΡΑΦΟΥ ΤΟΥ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2017 ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ ΣΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΤΟΥ ΠΙΝΑΚΑ 2, ΟΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΙΤΛΩΝ ΜΕ ΣΥΜΦΩΝΟ ΕΠΑΝΑΓΟΡΑΣ ΜΕ ΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΠΟΣΑ, ΜΕ ΚΟΚΚΙΝΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ, ΜΕ ΤΗΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΨΑΜΕ ΠΙΟ ΠΑΝΩ.
ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ VIDEO ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΧΑΖΑΡΟΕΒΡΑΙΟΣ ΠΡΩΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ ΤΣΑΚΑΛΩΤΟΣ ΠΑΡΑΠΛΑΝΕΙ ΤΟΥΣ ΑΚΡΟΑΤΕΣ ΣΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΜΙΣΗ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΔΗΛΑΔΗ ΨΕΜΑΤΑ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΘΙΕΡΩΣΕΙ ΧΑΖΑΡΟΕΒΡΑΙΚΟ, ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΠΟΥ ΔΙΟΙΚΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΣ ΓΙΑ ΤΑ 600 ΔΙΣ ΔΟΛΑΡΙΑ Η.Π.Α. ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΕΣΟΔΩΝ ΤΩΝ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΩΝ ΚΑΘΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ. ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΗ «ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΙΣΤΩΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΚΡΑΤΙΚΟΥΣ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΕΤΟΣ 2015 ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ, ΕΙΠΕ: «ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΟΥΝ. ΔΗΛΑΔΗ ΜΠΑΙΝΕΙ ΕΝΑ REPO ΒΓΑΙΝΕΙ! ΤΟ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΤΟ ΞΕΠΛΗΡΩΝΕΙΣ, ΤΟ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΤΟ ΞΕΠΛΗΡΩΝΕΙΣ! ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΘΡΟΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΙΣ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΑΡΙΘΜΟ. ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΙΔΙΟ REPOS ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΕΙ - ΒΓΑΙΝΕΙ, ΜΠΑΙΝΕΙ – ΒΓΑΙΝΕΙ, ΜΠΑΙΝΕΙ – ΒΓΑΙΝΕΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ! ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ! ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΟ ΛΟΓΙΚΑ! ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΟΙΡΑΣΩ ΑΠΟ ΤΑ 573- 573, ΑΜΑ ΤΑ ΕΙΧΑ; ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ! ΑΛΛΑ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΟΥΝ ΡΟΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΑΘΡΟΙΣΕΙΣ! ΤΑ ΑΘΡΟΙΖΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ. ΟΤΑΝ ΛΕΩ ΓΙΑ ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΛΕΩ ΓΙΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ. ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΣΩΣΤΑ! ΑΛΛΑ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΟΥΝΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΕΕΕ…, ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ, ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΦΘΑΝΕΙ ΤΟΣΟ ΑΡΙΘΜΟ. ΣΑΣ ΛΕΩ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΘΑ ΠΑΝΤΡΕΥΟΜΟΥΝΑ ΘΑ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΑΜΑ ΤΑ ΕΙΧΑ !!! ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!».
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΕ, ΑΠΟ ΤΑ ΨΕΥΔΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΣΥΝΑΡΤΗΣΙΕΣ ΤΟΥ… ΤΟΝ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΣΕ !!!
ΟΠΩΣ ΟΜΩΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑΜΕ ΠΙΟ ΠΑΝΩ, ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ 2 ΤΟΥ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟΥ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ, ΤΟ ΚΑΘΕ REPO ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΑ ΑΛΛΑ, (ΑΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ REPO ΟΠΩΣ ΨΕΜΑΤΑ ΕΙΠΕ Ο ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ ΤΣΑΚΑΛΩΤΟΣ) ΚΑΙ ΜΠΑΙΝΕΙ ΩΣ ΧΡΕΟΣ ΔΑΝΕΙΟΥ ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΠΑΥΤΟ ΠΙΣΤΩΝΕΤΑΙ, ΔΗΛΑΔΗ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΡΕΥΣΤΟ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ, ΔΗΛΑΔΗ ΜΠΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕΝΕΙ, (ΑΡΑ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΕΙ – ΒΓΑΙΝΕΙ, ΟΠΩΣ ΨΕΜΑΤΑ ΕΙΠΕ Ο ΑΝΕΚΔΙΗΓΗΤΟΣ ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ ΤΣΑΚΑΛΩΤΟΣ). ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ ΟΛΑ ΤΑ REPOS ΠΟΥ ΠΙΣΤΩΘΗΚΑΝ ΒΓΑΖΟΥΝ ΩΣ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΑ ΠΙΣΤΩΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ,( 529.479.024.080,00 ΕΥΡΩ = 600 ΔΙΣ ΔΟΛΑΡΙΑ H.Π.Α.), ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΝΕΦΕΡΕ ΤΟ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΣΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΕΓΓΡΑΦΟΥ ΤΟΥ.
ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΟΤΙ Ο ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ ΤΣΑΚΑΛΩΤΟΣ, ΟΤΑΝ ΞΑΝΑΡΩΤΗΘΗΚΕ, ΣΤΙΣ 23.02.18, ΓΙΑ ΤΑ 600 ΔΙΣ ΣΤΑ ΠΙΣΤΩΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ ΤΩΝ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΩΝ ΕΙΠΕ ΞΑΝΑ ΨΕΜΑΤΑ, ΕΝΩ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΩΝ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ, ΣΤΙΣ 15-12-2019, ΜΙΛΗΣΕ «ΓΙΑ ΤΑ 600, ΕΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΔΩ Ή ΑΠΟ ΚΕΙ. ΠΟΥ ΝΑ ΤΑ ΞΟΔΕΨΟΥΜΕ!».
ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ «ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΕΣΟΔΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΞΟΔΩΝ ΤΟΥ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2017», ΠΟΥ ΕΚΔΟΘΗΚΕ ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ ΤΟΥ 2018, ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ.
(ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: https://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/c8827c35-4399-4fbb-8ea6-aebdc768f4f7/10884685.pdf)
ΣΤΑ ΠΙΣΤΩΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ ΤΟΥ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2017 ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΕΞΗΣ:
1) ΤΑ ΕΙΣΠΡΑΧΘΕΝΤΑ ΠΙΣΤΩΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ ΠΡΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΕΙΩΣΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ ΕΙΝΑΙ 62.349.781.362.50 ΕΥΡΩ.
2) ΣΤΑ ΕΞΟΔΑ ΤΟΥ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2017 ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΑ ΠΙΣΤΩΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΦΘΗΚΑΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟΡΡΟΦΗΘΗΚΑΝ ΩΣ ΕΞΟΔΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ, (ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΠΗΡΕ 675.074.014.155.39 ΕΥΡΩ).
ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΔΕΙΧΝΕΤΑΙ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ «ΚΥΡΩΣΗ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΕΣΟΔΩΝ ΕΞΟΔΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2017», ΠΟΥ ΤΟ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ Ο ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ ΤΣΑΚΑΛΩΤΟΣ.
ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:
ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΔΕΙΧΝΟΝΤΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΟ SITE ΤΗΣ «ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ», ΑΠΟ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ ΤΩΝ ΕΤΩΝ 2016 ΚΑΙ 2018, ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΛΕΤΗΣΕΙ.
ΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ LINK ΕΙΝΑΙ: https://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Anazitisi-Nomothetikou-Ergou?law_id=8f28776e-4866-48d4-ad8f-a832015a4984 ΚΑΙ https://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Katatethenta-Nomosxedia/?law_id=008841ef-6ad5-4fce-9a15-ab0c010cd1b1).
ΓΙΑ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΠΟΔΕΙΧΘΗΚΕ ΠΕΡΑ ΠΑΣΗΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑΣ ΟΤΙ ΤΑ 600 ΔΙΣ ΔΟΛΑΡΙΑ Η.Π.Α. ΠΟΥ ΚΑΤΕΘΕΣΕ Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΣΤΗΝ «ΚΥΡΙΑΡΧΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ» ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ, ΩΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΟΣ ΠΛΟΥΤΟΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ, ΣΥΝΕΧΩΣ ΣΤΟΥΣ ΚΡΑΤΙΚΟΥΣ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ, ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ 2015 ΚΑΙ ΜΕΤΑ.
ΤΟ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΟΜΩΣ ΥΠΗΡΕΤΩΝΤΑΣ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ «ΔΑΝΕΙΣΤΩΝ» ΟΠΩΣ ΑΥΤΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΘΗΚΑΝ ΜΕ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ 2010 ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ, ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΔΕΣΜΑ ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ ΑΠΟΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΟ ΧΡΕΟΣ. ΕΤΣΙ ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟ ΝΑ ΤΑ ΕΙΣΑΓΕΙ ΩΣ «ΠΙΣΤΩΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ» Ή «ΕΣΟΔΑ ΔΑΝΕΙΟΥ» ΣΤΟΥΣ ΚΡΑΤΙΚΟΥΣ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ, ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ, ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΤΡΥΚ ΤΑ ΚΡΑΤΑΕΙ ΔΕΣΜΙΑ.
ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ VIDEO ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ, ΤΟΝ ΕΙΔΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΧΡΕΟΥΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΦΩΤΗ ΚΟΥΡΜΟΥΖΗ, (ΒΛΕΠΕ http://globalsustain.org/files/fotis_kourmousis_CV.pdf) ΝΑ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΣΤΟΝ ΕΝΕΡΓΟ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΕ «ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΙΣΤΩΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΚΡΑΤΙΚΟΥΣ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΙΧΑΝ ΤΑ 600 ΔΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΠΕΡΝΕΤΕ» ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕ: «ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΜΕ!»,(ΕΝΝΟΩΝΤΑΣ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΥΒΕΡΝΑΕΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ, ΔΕΝ ΑΦΗΝΕΙ ΤΙΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΤΙΣ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΑ 600 ΔΙΣ).
ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ VIDEO ΑΚΟΥΜΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΕΥΚΛΕΙΔΗ ΤΣΑΚΑΛΩΤΟ.(ΒΛΕΠΕ:https://www.youtube.com/watch?v=lAC1fy2yW40).
ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΑΦΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΝ ΣΤΗΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ», ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ, ΟΙ ΚΥΡΙΑΡΧΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΣ. ΤΗΝ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, ΜΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ, ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΟ ΜΑΣ ΠΛΟΥΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΕΛΛΑΝΙΑ ΑΞΙΑΚΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΜΕ ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΑΚΕΔΩΝ: https://alexandrosmakedon13.blogspot.com/2020/06/600.html?fbclid=IwAR2pKXX0SLlJvlQBHGVhYsP7yxOMWRBL3PXRZihFycmc8fqxe9hMURrwH5Q
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ – Ε.ΣΥ.
ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΑ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ ΑΡ. ΠΡΩΤ. 6199/ 04-09-2015
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ
Για την Ελληνική Κυρίαρχη Δημοκρατία έχουν κατατεθεί και κλειδωθεί τα ακόλουθα οικονομικά εργαλεία από τον Αρτέμη Σώρρα (*). Αυτά συνοδεύονται με σειρά αδιαμφισβήτητων και αδιαφιλονίκητων διαπιστευτηρίων και νομιμοποιητικών έγγραφων που επικυρώνουν την εγκυρότητα, γνησιότητα και ισχύ.
Έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες νομικές και πρακτικές ενέργειες βάσει της Ελληνικής αλλά και της Παγκόσμιας νομοθεσίας, προς κάθε κατεύθυνση και προς κάθε άμεσα ή και έμμεσα σχετικό φορέα και έχει δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για τυχόν ενστάσεις, απορρίψεις, αμφισβητήσεις κ.ο.κ.
Σε καμία από τις προτάσεις και σε κανένα από τα κατατεθέντα εργαλεία δεν έχει γίνει ουδέποτε οποιαδήποτε απόρριψη ή άρνηση οιασδήποτε μορφής από οιονδήποτε φορέα.
Αφού παρήλθε ο χρόνος των ενστάσεων και δεν υπήρξε καμία άρνηση, αυτό υποχρεωτικώς συνεπάγεται σε αποδοχή και οι πράξεις θεωρούνται τελεσθείσες, χωρίς δικαίωμα παρεμβολής από οιονδήποτε φορέα, οποτεδήποτε και με οποιονδήποτε τρόπο.
Τα εργαλεία και ο πλούτος που περιέχουν είναι πλέον εκχωρηθείσα περιουσία υπέρ των Ελλήνων, της Ελλάδος και του εν γένει απανταχού Ελληνισμού.
Συνοπτικά έχουν τελεσθεί οι ακόλουθες πράξεις και έχουν κατατεθεί τα ακόλουθα ποσά που είναι έτοιμα προς εκταμίευση:
1.0. ΠΟΣΟ ΕΞΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ($ 600.000.000.000) ΔΟΛΑΡΙΩΝ
ΑΜΕΡΙΚΗΣ είναι κατατεθειμένα σε κηδεμονευόμενο λογαριασμό σε τράπεζα του εξωτερικού και τα οποία επικυρώθηκαν από όλους τους εμπλεκομένους φορείς (US Treasury, US Treasury Offset Payments, US department of Transportation, ΔΝΤ, ΕΕ, ΕΚΤ, ΤΤΕ, Άρειο Πάγο, Ελληνικά Δικαστήρια και πολλές άλλες χώρες του εξωτερικού). Κατατέθηκαν για την εξαγορά του Δημοσίου Χρέους και τη χρηματοδότηση των νέων αναγκών.
1.1. Επιτόκιο : 0 %, (0,5 % προσωρινό επιτόκιο μέχρι την εξαγορά των δανείων από τους δανειστές: και μετά θα μετατραπεί σε 0 %. Τα έσοδα από τους σχετικούς τόκους θα διατεθούν και πάλι σε ταμείο για την Ελλάδα),
1.2. Αποπληρωμή : Μέχρι 100 χρόνια.
2.0. ΠΟΣΟ ΔΥΟ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΤΡΙΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΡΙΩΝ (Ε 2.300.000.000.000) ΕΥΡΩ έχει κατατεθεί ως αίτημα του Αρτέμη Σώρρα ο οποίος ενέργησε για λογαριασμό των Αυτοχθόνων Ελλήνων που ζουν στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, δυνάμει του Αμετακλήτου- Αορίστου χρονικά και με Μεταθανάτια ισχύ και κληρονομικό δικαίωμα Συμβολαιογραφικού Πληρεξουσίου, όπως αυτό έχει ανατεθεί από διάφορους Δήμους αλλά και Εκκλησιαστικούς Φορείς στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό.
2.1. ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ:
Να ληφθούν κεφάλαια από τα παράγωγα του πλούτου των Ελληνικών Κληρονομικών Ταμείων Διεθνούς Εξασφάλισης, που διατηρούνται καταχωρημένα στους ειδικούς Θεσμικούς Μητρικούς και Παράλληλους «Υπερκαλυμμένους λογαριασμούς» (OVER BALANCED) ή/ και «Κύριους λογαριασμούς» (GLOBAL MASTER CASH AND CHIPS ACCOUNTS - GMC & CA), ή / και τους «Διεθνείς Συγκεντρωτικούς Λογαριασμούς», (INTERNATIONAL COMBINED COLLATERAL ACCOUNTS ), στην Τράπεζα Ελλάδος καθώς και σε όλες τις υπόλοιπες εμπορικές τράπεζες ή άλλους οργανισμούς με έδρα την Ελλάδα και το εξωτερικό και που ελέγχονται από την Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών (BIS - Bank of International Settlements), την Παγκόσμια Τράπεζα (World Bank), Federal Reserve και τις κεντρικές τράπεζες των χωρών δια μέσου των γκρίζων/ μαύρων οθονών (Επίπεδο υψίστης ασφαλείας). Τα κεφάλαια αυτά είναι Δικαιωματικά, κατά τις Διεθνείς Συνθήκες, νόμιμη ιδιοκτησία του Κυρίαρχου Ελληνικού Έθνους, όπως αλλιώς είναι γνωστό ως «η Παγκόσμια Διευκόλυνση του Χρέους» (Global Debt Facility), με απώτερο σκοπό να δομηθεί χρηματοδότηση προς όφελος του Έλληνα Πολίτη, για μια βιώσιμη αναδιάρθρωση και αναπτυξιακή πολιτική, εξασφαλίζοντας έτσι τη σταθερότητα, την ασφάλεια και την αναγέννηση του Ελληνισμού στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό.
Αφορά την κάθετη αειφόρο ανάπτυξη με έργα κοινωφελή και ανταποδοτικά μαζί με εξαγορά των κόκκινων δανείων επιχειρήσεων και νοικοκυριών για την Ελλάδα, Κύπρο και τον απανταχού Ελληνισμό.
2.2. ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΒΑΡΗ:
- Αρτέμης Σώρρας δέσμευσε ως εγγύηση αντίστοιχη περιουσία από το δικό του χαρτοφυλάκιο ούτως ώστε να μην επιβαρυνθεί με
ΚΑΝΕΝΑ ΒΑΡΟΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ .
2.3. ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:
Το αίτημα κατατέθηκε και επικυρώθηκε στους αρμόδιους φορείς (Παγκόσμιος Ελεγκτικός μηχανισμός, «ALPHA OMEGA STATION»,
World Bank, Federal Reserve, ITC, Consolidated Credit Bank LTD, UN, EU, ECB, IMF, Ελληνική Δημοκρατία, Άρειος Πάγος, USA & Ρωσία).
3.0. ΟΚΤΩ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ , ΕΝΑΝΤΙ ΧΡΥΣΟΥ ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ, Σ ΥΝΟΛΙΚΗΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ ΑΞΙΑΣ ΠΕΝΤΕ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ
ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ (5.500.000.000.000) ΕΥΡΩ, οι οποίες έχουν μετατραπεί σε χρεωστικό ομόλογο με υποχρέωση της Εθνικής Τράπεζας, της Τράπεζας Ελλάδος και της Κεντρικής Τράπεζας της Ευρώπης. Η δωρεά αυτή φορολογήθηκε ήδη από το Ελληνικό Δημόσιο με φόρο ύψους Είκοσι επτά Δις. Ευρώ και το Υπουργείο Οικονομικών και το ΣΔΟΕ αρνήθηκαν να τα εισπράξουν.
3.1. ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:
Δ.Ο.Υ. Πατρών, Ελληνικό Κοινοβούλιο, Υπ. Οικονομικών, Πρεσβεία Γαλλίας, Ελληνικό Χρηματιστήριο, Ελληνικά Δικαστήρια.
( * ) ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ , διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο σημαντικών χρηματοοικονομικών εργαλειών, στο οποίο κάποια είναι ιδιοκτήτης και κάποια είναι νόμιμος δικαιούχος – διαχειριστής. Η διαχείριση αυτή προκύπτει από Ανέκκλητα πληρεξούσια, Αορίστου χρόνου, με Μεταθανάτια ισχύ και Κληρονομικό Δικαίωμα. Είναι ο μόνος δικαιούχος, μόνος αποφασίζων και μόνος υπογράφων. Όλες οι προτάσεις έχουν κατατεθεί ως φυσικό πρόσωπο ούτως ώστε να υπάρχει πλήρης διαφάνεια για όλες τις πράξεις, ενέργειες, συμβάσεις κ.ο.κ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β
ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ
ΕΡΕΥΝΕΣ , ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ
Για την μεταβατική περίοδο ευθύς μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από την "ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ " θα υλοποιηθούν τα κάτωθι:
Είναι προγραμματισμένο από τώρα, συγκεκριμένα από την κατάθεση που έχει γίνει υπέρ της Κυρίαρχης Ελληνικής Δημοκρατίας (στους Έλληνες ιθαγενείς πολίτες) των 600 δις δολαρίων από τις 28/ 09/ 2012 ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ ΕΥΘΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ» ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ/ΔΑ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ/Η ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΤΩΝ 20.000 ΕΥΡΩ ΩΣ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΘΕΙ ΥΨΟΥΣ 2,3 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ.!!!
Θα συσταθούν ειδικές επιτροπές οι οποίες θα αναλάβουν να ερευνήσουν, στη συνέχεια θα γνωματεύσουν και θα δομήσουν εμπεριστατωμένες και στοιχειοθετημένες προτάσεις με αδιαμφισβήτητες αποδείξεις οι οποίες θα κατατεθούν προς συζήτηση, απόφαση και θεσμοθέτηση από τα κρατικά όργανα.
Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ
1.0 Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου
2.0 Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,
3.0 Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων
- ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ
1.0 Επιτροπές Δικαίου & Πειθαρχικού
Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ - ΒΟΥΛΗ
1.0 Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου
1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ
1.2.1. Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου Χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ' αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.
1.2.2. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων.
1.2.3. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),
1.2.4. Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά Ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ.
1.2.5. Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ' αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.
1.2.6. Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ., του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών ή εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά.
1.2.7. Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.
1.2.8. Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.
2.0 Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,
1.2. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΣ - ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ & ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ
1.2.1. Επιτροπή υπεύθυνη η οποία θα προβεί στον έλεγχο της βασικής δομής όλων των Υπουργείων ως προς την λειτουργία, τρόπος που λαμβάνονται και εκτελούνται καθώς και εποπτεύονται οι αποφάσεις, συμβάσεις, διαγωνισμοί, προμήθειες κ.ο.κ. ούτως ώστε να υπάρχει καθαρή εικόνα για όλα τα θέματα της διοίκησης και των υποχρεώσεων που προκύπτουν από αυτές. Θα ετοιμαστούν και οι προϋπολογισμοί για την μεγιστοποίηση των αποδόσεων και την εύρυθμη λειτουργία αυτών.
1.2.2. Το ίδιο θα συμβεί και για όλα τα Περιφερειακά γραφεία, τις Νομαρχίες, και τις Δημοτικές αρχές.
1.2.3. Επιτροπή ελέγχου δράσεων ξένων κέντρων στην Ελλάδα, συνεργάτες τους στον ελληνικό χώρο, ζημιές που προκληθήκαν, έργα που υλοποιήθηκαν κτλ
1.2.4. Ειδικές επιτροπές οι οποίες θα ερευνήσουν όλες τις περιοχές της Ελλάδος και κάθε πτυχή και θα καταγράψουν τα πραγματικά σημερινά δεδομένα, τις σχετικές συμβάσεις με εξωτερικούς φορείς, διαχείριση και τις πραγματικές ανάγκες σε όλα τα επίπεδα. Αυτό αφορά :
α) Εσωτερικών Λειτουργικών Αναγκών κάθε τμήματος της κυβερνητικής μηχανής,
β) Οικονομικές & Χρηματιστικές Ανάγκες για την εύρυθμη λειτουργία του Κράτους,
γ) Άμυνα και ασφάλεια επίγεια, εναέρια, υπόγεια, διαθαλάσσια και δορυφορική, συμβάσεις, προδιαγραφές, λειτουργία, ασφάλεια,
δ) Ναυτιλία,
ε) Εξωτερικές διακρατικές σχέσεις και συμμαχίες, δράσεις τους μέσα στη χώρα, καθώς και οι κίνδυνοι που αντιμετωπίζονται,
ε) Δομή οικονομίας,
στ) Παιδεία, Βιβλία, Ελληνική Γλώσσα,
ζ) Πολιτισμός & Αθλητισμός,
1. Ενδελεχής έλεγχος όλων όσων εργάστηκαν στο Υπουργείο Πολιτισμού ως πολιτικοί και ως διοικητικοί,
2. Έλεγχος όλων των συμβάσεων για τα έργα και τις εκδηλώσεις του Υπουργείου,
Έλεγχος των συμβάσεων με Κράτη, οργανισμούς, πανεπιστήμια, αλλοδαπές αρχαιολογικές υπηρεσίες ή άλλους, όπου θα γίνει πλήρης έλεγχος των ανασκαφών, το που βρίσκονται σήμερα τα ευρήματα, τις συμφωνίες που έγιναν γύρω από αυτά, η μέχρι σήμερα εκμετάλλευσή τους, για όλες τις ανασκαφές που έχουν γίνει έως σήμερα,
4. Έλεγχος των ευρημάτων από τις ανασκαφές που έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι σήμερα και την κατάληξη τους,
5. Θα γίνει έλεγχος όλων των σημείων αποθήκευσης των ευρημάτων από ανασκαφές κυρίως αυτών των Μουσείων,
6. Θα συσταθεί επιτροπή ελέγχου με εμπειρογνώμονες αρχαιολόγους και με εισαγγελική παρουσία για τον καταλογισμό ευθυνών σε όσους κακοποίησαν και ασέλγησαν σε βάρος της κληρονομιάς του Έθνους μας,
η) Υγεία, Φαρμακοβιομηχανία,
θ) Εργασία & Κοινωνικές ασφαλίσεις,
ι) Γεωργία, Κτηνοτροφία, Τροφική αλυσίδα,
κ) Εμπόριο, βιομηχανίες και βιοτεχνίες,
λ) Χωροταξία, Περιβάλλον, Πολεοδομία, Κτηματολόγιο,
μ) Επίγειες, Θαλάσσιες και Εναέριες Μεταφορές, Δίκτυα και Δρόμοι, Γέφυρες, Ακτοπλοϊκά, Αεροδιάδρομοι κτλ,
ν) Καταγραφή και χαρτογράφηση του Ορυκτού Πλούτου, Γαιανθράκων, Κρυστάλλων και σπάνιων γαιών καθώς και των σεισμογενών περιοχών, γεωλογικών φυσικών φαινομένων, παρακολούθηση, συμβάσεις κ.ο.κ. ,
ξ) Καταγραφή και χαρτογράφηση όλων των γνωστών ή άγνωστων τεχνολογιών, ενεργειακών πεδίων, αρχαιολογικών χώρων,
ο) Παιδεία, υπάρχουσα δομή, σχολική ύλη, μέσα εκπαίδευσης, αναλφάβητος πληθυσμός κτλ,
π) Τύπος, Επικοινωνία & Διαδίκτυο, άδειες, λειτουργία, περιορισμοί κτλ,
ρ) Δορυφόροι όλων των μορφών, συμβάσεις με τρίτους, λειτουργία, έλεγχος, πρόσβαση,
σ) Νερό, Ρεύμα, Ενεργειακά αποθέματα, Δίκτυα μεταφοράς, Αποθήκευση, Διαχείριση κτλ,
τ) Εντοπισμός κάθε αρχαίου ελληνικού περιουσιακού στοιχείου (Αγάλματα, Ναών, Συγγραμμάτων κτλ), η μέχρι τώρα χρήση που έγινε από τρίτους, εντοπισμός κάθε βιβλίου ελληνικής γραμματείας κ.ο.κ.,
υ) Δάση, βιότοποι, υγρότοποι, πυρασφάλεια κ.ο.κ.,
φ) Απόβλητα, χωματερές, ανακυκλώσιμο υλικό, Λύματα, Αποχετευτικό κτλ,
χ) Λεπτομερείς ναυτική Χαρτογράφηση για Λιμάνια, μαρίνες, ποτάμια, λίμνες κτλ,
1.4.1. Κοινοβουλευτική ομάδα που να μελετήσει και θα προτείνει διορθωτικές παρεμβάσεις στο Σύνταγμα που θα εξασφαλίζει τον Έλληνα Πολίτη και που θα καθιερώνει την Ελλήνων Πολιτεία η οποία θα βασίζεται στα Ελλάνια Πρωτόκολλα που διέπονται από τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς νόμους,
1.4.2. Επιτροπή Πολιτειακής Ανασυγκρότησης για εφαρμογή του Πολιτειακού Κώδικα.
1.4.3. Για ότι αφορά στους Δήμους της χώρας, πέραν των πιο πάνω, θα συσταθεί,
1.4.3.1. Επιτροπή ελέγχου δημοτολογίου με σύγκριση ληξιαρχικών πράξεων γέννησης και αποδεικτικό εγγυτέρων συγγενών,
1.4.3.2. Διαχειριστικός οικονομικός έλεγχος αμοιβών, συμβάσεων, αναθέσεων.
3.0 Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων
1.3.1. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για την Ίδρυση καθαρά Εθνικού Ελληνικού Πιστωτικού Ιδρύματος.
1.3.2. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για την εξαγορά όλων των κόκκινων δανείων που υπάρχουν στις Τράπεζες σήμερα από το Πιστωτικό Ίδρυμα της Πολιτείας. Με αυτό τον τρόπο θα κεφαλαιοποιηθούν οι τόκοι στο αρχικό κεφάλαιο μέσου του πιστωτικού Ιδρύματος της Πολιτείας. Το Πιστωτικό Ίδρυμα της Πολιτείας μετά τον έλεγχο που θα πραγματοποιηθεί στα Πιστωτικά ιδρύματα της χώρας μας, ή θα τα διαγράψει ή θα κάνει Κεφαλαιοποίηση του δανείου (αρχικό κεφάλαιο + τόκοι μέχρι την ημ/νια εξαγοράς) ανάλογα με την περίπτωση και θα δοθεί η δυνατότητα στους υπόχρεους να το εξοφλήσουν μακροχρόνια (π.χ. 30 έτη) με μηδενική επιβάρυνση τόκων. Όλο το ανωτέρω εγχείρημα πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.
1.3.3. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για τη διαγραφή των χρεών των Ελλήνων προς το δημόσιο ταμείο. Το εγχείρημα αυτό πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.
1.3.4. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για τη διαγραφή των χρεών από όλα τα ασφαλιστικά ταμεία. Το εγχείρημα αυτό πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού Συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.
1.3.5. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου ακύρωσης μνημονίων και δανειακών συμβάσεων.
1.3.6. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου ελέγχου για διαπλοκή και πελατειακών σχέσεων όλων των συμβάσεων μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και κρατών ή ιδιωτών.
1.3.7. Επιτροπή κατάρτισης νομοσχεδίων και θεσμοθέτηση όρων και προϋποθέσεων για την υλοποίηση όλων των έργων που περιγράφονται πιο πάνω και βάσει των μελετών που θα έχουν εγκριθεί από το Κοινοβούλιο βάσει του προηγούμενου άρθρου.
* οι επιτροπές κατάρτισης Νομοσχεδίων πρέπει εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών να έχουν καταρτίσει και καταθέσει το Νομοσχέδιο.
0 Σχόλια