Iannis Golias επειδή ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΝΑ ΧΑΙΡΕΤΟΥΝ ΝΑΖΙΣΤΙΚΑ, παρακαλούνται δάσκαλοί και καθηγητές να αφιερώσουν 5 λεπτά απ το χρόνο τους αύριο μέσα στις αίθουσες για να πουν την παρακάτω ιστορία στους μαθητές τους…
………………………………………..
σαν αυτές τις μέρες το 1944 οι Γερμανοί με την συνεργασία Ελλήνων προδοτών ανατινάζουν τον ισθμό της Κορίνθου.
………………………………………..
μεχρι τις 10 του μήνα έχουν καταστρέψει και τις 2 γέφυρες. και τη σιδηροδρομική και την οδική για να ανακόψουν τις δυνάμεις Ελλήνων ανταρτών που τους καταδίωκαν αλλα και για να δημιουργήσουν ΑΚΟΜΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΖΗΜΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΟΙΚΟΔΟΜΗΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
………………………………………..
επίσης
σαν σήμερα 3 Οκτώβρη του 1944 οι Γερμανοί στοιβάζουν σε βαγόνια 300 Ιταλούς στρατιώτες (κατά άλλους 1600) και τους ρίχνουν μαζι με ολο το τραίνο στον ισθμό..
………………………………………..
αφηγείται ο Τάκης Παπαγγελόπουλος:
«…Ήμουν στο Αίγιο εκείνη την ημέρα. Με φωνάξανε να οδηγήσω ένα τρένο με καμμιά σαρανταριά βαγόνια. Μέχρι την Κόρινθο, μου΄ πανε. Δεν ήξερα από πού ήρθε.
………………………………………..
Σε πολλά βαγόνια είχε ιταλούς αιχμαλώτους. Ήταν πάνω από 250 ίσως θάταν 270-280. Αλλοι κουβεντιάζανε σιγά-σιγά, άλλοι σιγοτραγουδούσανε. Όταν τους είδα στο σταθμό.
Στην αρχή δεν ήθελα να πάω. Ήμουν κουρασμένος. Είχα μέρες να κοιμηθώ καλά από την πολλή υπηρεσία.
Μα δεν υπήρχε άλλος.
Οι Γερμανοί που συνοδεύανε το τρένο φαινότανε βιαστικοί.
………………………………………..
Όταν ανεβήκαμε στη μηχανή, κάθησαν δύο κοντά μου με τα όπλα στο χέρι.
Σ΄ όλο το ταξίδι, λέγανε, λέγανε… Φαίνεται ότι δεν συμφωνούσαν.
………………………………………..
Όλο κουβεντιάζανε κι όλο κοιτάζανε ανήσυχα κι απ΄ τις δύο μεριές του δρόμου.
Κοντά στην Ακράτα με νοήματα μου ΄δωσαν να καταλάβω ότι η γραμμή σε κάποιο σημείο ήταν χαλασμένη.
Εγώ το ΄ξερα αυτό και πέρασα από κει το τρένο με «βήμα πεζού».
Κοντεύαμε να φθάσουμε στην Κόρινθο, όταν μου δώσανε διαταγή να τραβήξω για τον Ισθμό.
………………………………………..
Γνώριζα ότι η γέφυρα ήταν κομμένη κι άρχισα να σκέφτομαι, τι θέλουν να κάμουν. Αυτοί όλο και με πρόσεχαν περισσότερο. Τα πιστόλια δεν τα ΄βαλαν στην τσέπη τους.
………………………………………..
Καμιά φορά, με μισά ελληνικά που ήξερε ο ένας, με μισά ιταλικά που ήξερε ο άλλος και με χειρονομίες μ΄ έκαναν να καταλάβω τι «καταστροφή» θέλανε να κάμουν.
………………………………………..
Μου ‘πανε να λιγοστέψω την ταχύτητα για να πηδήξουμε κάτω, όταν θα πλησιάζαμε εκεί που ήταν κομμένη η γραμμή και ν΄ αφήσουμε το τραίνο να πάει στο γκρεμό.
Έτσι και έγινε…
………………………………………..
…Όταν πήδησα απ΄ τη μηχανή, έτρεξα προς τα πίσω. Έκλεισα τα μάτια μου να μην δω την καταστροφή.
Άκουσα την κουτρουβάλα που έκαναν τα βαγόνια.
Σκέφτεσαι 120 μέτρα ύψος!
………………………………………..
Αυτοί οι άνθρωποι, δηλαδή, που ήταν μέσα πήγαν από συγκοπή στον αέρα.
Τους Γερμανούς τους έχασα. Άκουσα εκρήξεις, σωστές βροντές. Χώματα να κατρακυλάνε.
Έλεγα πως ήρθε η «συντέλεια» του κόσμου… Γύρισα από κει ποδαρόδρομο μέχρι την Πάτρα…»
Από την Πατρινή εφημερίδα ΜΕΣΗΜΒΡΙΝΗ
ΤΡΙΤΗ 16/2/1988
………………………………………..
(Ο μηχανοδηγός, αργότερα, για να ξεπεράσει το σοκ, νοσηλεύτηκε σε νευρολογική κλινική…)
………………………………………..
στο Βιβλίο του ο Ιταλος Φράνκο Ρομάνο «Μια απέραντη αγάπη- Ο τελευταίος πόλεμος στην Ελλάδα 1941-44» που εκδόθηκε το 2004 γραφεί:
στις 3 Οκτωβρίου 1944, στις δώδεκα και τριάντα ακριβώς,
Εκκένωσαν τα στρατόπεδα συγκέντρωσης από τους Ιταλούς κρατούμενους και τους εξαπάτησαν λέγοντας ότι θα τους έστελναν πίσω στην Ιταλία μόλις να εγκατέλειπαν την Ελλάδα.
Τους ανέβασαν στο τρένο, σπρώχνοντάς τους για να χωρέσουν όλοι.
Οι καρότσες έπεσαν στο κανάλι, αναποδογύρισαν και το έφραξαν τελείως. Ηταν μια εκατόμβη νεκρών.
Από τούς στρατιώτες, δε σώθηκε κανένας.
Αυτό ήταν το τελευταίο κατόρθωμα του γερμανικού αρχηγείου. Τώρα μπορούσαν να αποχωρήσουν περήφανοι…
Ανάμεσα σ’ αυτούς θα ήμουν κι εγώ, αν δεν είχα κατορθώσει να το σκάσω.»
το εκπληκτικό ειναι οτι συνεργάστηκαν με τους Γερμανούς για την ανατίναξη της γέφυρας οι ταγματασφαλίτες της Κορίνθου.
και το ακομα πιο εκπληκτικό;
αυτοι οι ιδιοι ταγματασφαλίτες αμέσως μετα την αποχώρηση των Γερμανών στελέχωσαν τον ελληνικό στρατό.
………………………………………..
έγραφαν τα ΝΕΑ στις στις 7/5/1945:
«Εις τους κύκλους των δημοκρατικών αξιωματικών προεκάλεσεν αλγεινήν εντύπωσιν το γεγονός της προαγωγής δύο ταγματαρχών των Ταγμάτων Ασφαλείας εις τον βαθμόν του αντισυνταγματάρχου.
………………………………………..
Οι αξιωματικοί αυτοί είναι οι ταγματάρχες Κοντοστάνος και Γ. Οικονόμου
υπηρετήσαντες εις τα Τάγματα Ασφαλείας Κορίνθου, βαρυνόμενοι με συλλήψεις και εκτελέσεις ομήρων.
………………………………………..
Ο πρώτος μάλιστα εξ αυτών βαρύνεται και με το γεγονός ότι την προτεραίαν της αναχωρήσεως των Γερμανών παράθεσεν εις αυτούς πλούσιον γεύμα, την δε επομένην παρηκολούθη εκ Κορίνθου την ανατίναξιν των γεφυρών του Ισθμού».
………………………………………..
οι Γερμανοί το 1944 ανατίναξαν και τις έριξαν μέσα στο κανάλι και τις δύο αυτές γέφυρες
65.000 κυβικά μέτρα γης και βράχου,
1800 τόνους χάλυβα μαζί με 130 σιδηροδρομικά οχήματα,
6 ατμομηχανές και άνω των 40 τόνων σιδηροτροχιές έπεσαν στη Διώρυγα και την κατέστησαν απροσπέλαστη για τη ναυσιπλοΐα.
Επιπλέον μέσα στο κανάλι είχε βυθιστεί, σκόπιμα, το 3.400 τόνων ατμόπλοιο Vesta!
…………………………………………
ο Ισθμός της Κορίνθου έκανε να ανοίξει 5 χρόνια…
…………………………………………………
1944: Η ανατίναξη του Ισθμού Κορίνθου από τους Γερμανούς
…………………………………
ΠΗΓΗ:https://alfeiospotamos.gr/?p=49157
ΜΟΝΗ ΟΔΟΣ… ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΦΥΠΝΙΣΙΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ Η ΑΘΡΟΑ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΣΟΔΟΣ ΤΟΥΣ ΩΣ ΜΕΛΗ ΣΤΟΝ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΕΘΝΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ΠΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ !!!
ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ!!!
ΑΝΑΓΓΕΛΙΑ Ε.ΣΥ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ (ΚΑΛΕΣΜΑ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΤΗΣ ΓΑΙΑΣ):Ο ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ Ε.ΣΥ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ ΤΟΥ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΠΑΝΤΟΥ ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ συνεχίστε την ανάγνωση: https://naysika.blogspot.com/2020/07/e.syellinonsyneleysisanaggeliaartemissorras.html
0 Σχόλια